Skip to main content
اظهار البحث
ESP
بحث
ذهاب
الصفحة الرئيسية
الجامعات
الأخبار
الفعاليات
الأسئلة
المساعدة
English
تسجيل الدخول
الإنتاج العلمي
| حسين مصيلحى سيد احمد احمد's الصفحة الشخصية
نموذج مقترح لقياس أثر جودة الخدمات الالكترونية لمواقع التسويق والتجارة الالكترونية علي رضا وولاء العميل باستخدام المنطق الضبابي.
UMIS
Hussein Moselhy Sayed Ahmed Ahmed
استراتيجية إدارة أمن المعلومات للتعاملات الالكترونية في البنوك التجارية.
UMIS
Hussein Moselhy Sayed Ahmed Ahmed
نموذج مقترح لقياس اثر التسويق الفيروسي عبر شبكات التواصل الاجتماعي علي قرارات الشراء – بالتطبيق علي طلاب جامعة كفر الشيخ
UMIS
Hussein Moselhy Sayed Ahmed Ahmed
نموذج مقترح لتعزيز القدرات التكنولوجيه لتسويق الخدمات المصرفيه – دراسة تطبيقية علي البنوك التجاريه
UMIS
Hussein Moselhy Sayed Ahmed Ahmed
نموذج مقترح لاستخدام الشبكات العصبية في التنبؤ بالازمات – دراسة تطبيقيه علي البنوك التجارية
UMIS
Hussein Moselhy Sayed Ahmed Ahmed
A proposed Model of E-marketing Service-Oriented Architecture (EMOS)
UMIS
Hussein Moselhy Sayed Ahmed Ahmed
Decision Support System (DSS) for Livestock Control Based on RFID
UMIS
Hussein Moselhy Sayed Ahmed Ahmed
An Intelligent S/W Agent for Management E-Marketing Training
UMIS
Hussein Moselhy Sayed Ahmed Ahmed
A Proposal model for measuring the impact of viral marketing through social networks on purchasing decision: An Empirical Study
UMIS
Hussein Moselhy Sayed Ahmed Ahmed
A Proposal Model of an intelligent software agent for Marketing education (ISAM
UMIS
Hussein Moselhy Sayed Ahmed Ahmed
The mediating role of repositioning on the relationship between electronic integrating communication marketing (E-IMC) and Loyalty: The case of commercial banks in Egypt.
UMIS
Hussein Moselhy Sayed Ahmed Ahmed
The Impact of customer churn factors (CCF) on customer's loyalty: The case of telecommunication service providers in Egypt (260718-091456).
UMIS
Hussein Moselhy Sayed Ahmed Ahmed