Skip to main content
اظهار البحث
ESP
بحث
ذهاب
الصفحة الرئيسية
الجامعات
الأخبار
الفعاليات
الأسئلة
المساعدة
English
تسجيل الدخول
الإنتاج العلمي
| محمد أحمد عبد الرؤف أبوشوق's الصفحة الشخصية
The Influence of Airlines’ Marketing Mix Elements on Passengers’ Purchasing Decision Making: The Case of FSCs and LCCs
UMIS
ديسمبر 2019
Nancy Mohamed Fawzi Gamal El Din
Mohamed Ahmed AbdElraouf Abou Shouk
Marwa Salah Kaood Salam
Hanaa Abd Elkader Sayed Faid
Mohamed Ramadan Ragab
Exploring the Impact of Internal Marketing on Organizational Commitment of Travel Agents,Employees
UMIS
يونيو 2019
Nancy Mohamed Fawzi Gamal El Din
Mohamed Ahmed AbdElraouf Abou Shouk
Marwa Salah Kaood Salam
Sense of Place Relationship with Tourist Satisfaction, and Intentional Revisit: Evidence from Egypt
UMIS
مارس 2017
Mohamed Ahmed AbdElraouf Abou Shouk
Nagoua Ibrahim Abd El Gawad
The Influence of Website Quality Dimensions on E-Purchasing Behaviour and E-Loyalty: A Comparative Study of Egyptian Travel Agents and Hotels
UMIS
مارس 2017
Mohamed Ahmed AbdElraouf Abou Shouk
The Role of International Exhibition Venues in Marketing Exhibitors’ Destinations
UMIS
مارس 2017
Mohamed Mohamed Farrag AbdelSemea
Mohamed Ahmed AbdElraouf Abou Shouk
Airline Passenger Travel Cycle, Satisfaction and Loyalty: A Comparison of EgyptAir and Emirates Airlines
UMIS
مارس 2017
Mohamed Ahmed AbdElraouf Abou Shouk
Destination Management Organizations and Destination Marketing: Adopting the Business Model of E-Portals in Engaging Travel Agents
UMIS
مارس 2017
Mohamed Ahmed AbdElraouf Abou Shouk
Antecedents and Consequences of Social Media Adoption in Travel and Tourism: Evidence from Customers and Industry
UMIS
مارس 2016
Mohamed Ahmed AbdElraouf Abou Shouk
تحديات البحث العلمي في مجال السياحة : دراسة مطبقة على الجامعات المصرية.
UMIS
سبتمبر 2015
Ghada Mohamed Wafik Abu Bakr
Mohamed Ahmed AbdElraouf Abou Shouk
Mahmoud Mahmoud Hewadi
Research Obstacles in Tourism: A Study Applied to Egyptian Universities
UMIS
مارس 2015
Mohamed Ahmed AbdElraouf Abou Shouk
Factors Affecting the Development of Target Competencies among Final-Year Tourism and Hospitality Students in Egypt
UMIS
مارس 2014
Mohamed Ahmed AbdElraouf Abou Shouk
تنمية السياحة البيئية بغرض جذب اسواق وشرائح سياحيه جديدة بالتطبيق على محافظة الفيوم
UMIS
ديسمبر 2008
Suzanne Bakri Hassan Suleiman
Mohamed Ahmed AbdElraouf Abou Shouk
Mohamed Soliman Abdel Hamid Abdel gayed
دورة حياة مسافري الطيران: رضاء العملاء، وولائهم – دراسة مقارنة لشركات مصر للطيران وطيران الإمارات.
UMIS
Ghada Mohamed Wafik Abu Bakr
Mohamed Ahmed AbdElraouf Abou Shouk
Mahmoud Mahmoud Hewadi