Skip to main content
اظهار البحث
ESP
بحث
ذهاب
الصفحة الرئيسية
الجامعات
الأخبار
الفعاليات
الأسئلة
المساعدة
English
تسجيل الدخول
الإنتاج العلمي
| جمال سيد أحمد خليفه's الصفحة الشخصية
Measuring E-Service Quality (Expectation VS Perception) from Travel Agencies' Perspective: An Empirical Study on Egyptian Hotel Website
UMIS
يوليو 2017
Gamal Said Ahmed khalifa
Nancy Mohamed Fawzi Gamal El Din
ethnic restaurants meal experience : Egyptian customers perception
UMIS
سبتمبر 2015
Gamal Said Ahmed khalifa
ُEthnic Restaurants meal experience egyptian customers perception
UMIS
سبتمبر 2015
Gamal Said Ahmed khalifa
Equipment specification training : An approach to equipment pralorg shelf life and ease of use : the case of Fayoum university student hotels
UMIS
سبتمبر 2014
Gamal Said Ahmed khalifa
investigating the success factors of hotel websites : the case of Egyptian Hotels
UMIS
أغسطس 2014
Gamal Said Ahmed khalifa
أثر التحديات الداخلية والخارجية لمؤسسات الضيافة الصغيرة والمتوسطة على جودة الخدمة
UMIS
سبتمبر 2013
Gamal Said Ahmed khalifa
Omar El Sayed Ahmed Kora
the impact of reputation management on hotel image among internal customers : the case of Egyptian hotels
UMIS
سبتمبر 2013
Gamal Said Ahmed khalifa
Omar El Sayed Ahmed Kora
diversity management : is it an important issue in hotel industry in egypt
UMIS
سبتمبر 2013
Gamal Said Ahmed khalifa
Evaluation Tourism & Hospitality Graduates: perception of stakeholders in egypt
UMIS
سبتمبر 2013
Gamal Said Ahmed khalifa
Tourism service quality in egyptian museum , MUSEQUAL Model implaneutation
UMIS
سبتمبر 2012
Gamal Said Ahmed khalifa